jag

jag

torsdag 25 april 2013

Det blev ingen..

Skidåkning för mig idag...allt går lite för fort..hinner inte med riktigt allt..och sen när det hela tiden händer saker som man måste ta reda på..

Igår for ena cirkelpumpen i huset så vi har ingen värme i "nya" delen...undrar vad nästa sak blir..bilen???

Less less..
Men en skön mils promenad tog jag mig igår..hämtade ihop ledkäpparna på sjöarna, tänkte gå till Tjapps och låta mamma hämta mig men som vanligt så blåste det ju massor så jag vände..fick ändå ihop 10,4 km..

Idag får jag väl fortsätta tvätta och kanske kanske jag kan lägga mig på altanen i solstolen en stund...

Fast det blir säkert en prommis med hundarna...

Ann ringde igår vid 13 tiden..
-Lever du, sa hon när jag svarade..
-hurså, svarade jag..
-Du har ju inte ringt.....
Men hur ska man hinna ringa när man har så mycket att pyssla med :)

Jag brukar ringa nästan varje dag o fråga om de lever...bara en vana...fast jag tror att hon sa bara så för att..för hennes verkliga ärende var att jag skulle ta några skor från hennes stuga..

Det värsta är att jag har så mycket idéer och kreativiteten flödar å så har jag så jädrans ont i axeln..orkar inte göra så mycket...fan fan fan..
Ska till doktorn till veckan får höra vad hon säger..

Nu ska jag snart starta dagen..
ha en skön dag alla & sköt om er 

 

1 kommentar:

  1. Jag blev faktiskt förvånad att du inte hade ring så det VAR därför jag ringde!:) //Ann

    SvaraRadera