jag

jag

onsdag 3 april 2013

Envist..

Förkylning eller om det var flunsan..
Blåsten,,fy så less jag blir..känns som ispikar...

Påsken blev inte riktigt som jag tänkt mig,,jag ville kunna vara lite aktiv men har mest suttit på ett renskin...försökt att inte vara så kall...

Härligt har vi ändå haft...lite bilder har jag tagit...skyller på kölden..

Jonas skottar en solgrotta åt mig..snäll som han är
 Kent och messi tar det lugnt på Harraure
 Rocky vill verkligen följa med...
 Ritha myser med Albin i Harraure
 Gladaste killen..
 Ann försöker mysa med en busig Albin..
Jag har nu gjort min första jobb natt på 5 månader..gick riktigt bra..
Laddar med kaffe just nu innan jag startar upp min dag..

Fast mest så laddar jag och tänker på min ledighet som väntar framöver..ska bli så skönt, en tid att försöka återhämta kroppen..läka..

Tänkte nu när jag åkte hem på morgonen..så skönt att inte behövt slita sönder sig inatt...

Ha det så bra..

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med förkylningar som inte ger med sig men av de fina bilderna att döma så ser det ut som om påskhelgen varit bra! Krya på dej och skynda långsamt.. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för det...helgen var bra trots allt man får ju lov att anpassa sig..

    SvaraRadera