jag

jag

torsdag 11 april 2013

I am Back..

Känns det som..går hur bra som helst att jobba natt...

Det bästa är väl att jag nu går på en 3 veckors ledighet som jag verkligen ser framemot...har haft en tuff vinter med ständiga förkylningar..massor av jobb..en kropp som skrikit de senaste 2-3 månaderna på vila i forma av att skicka ut smärtsignaler typ jämt..

När nu ska jag vila upp mig..

Så här typ..


Eller kanske så här..
Varför inte så här..
 Kanske så här då..

Kanske jag skulle prova detta..


Fast troligen en skön kombo av allt..
Det viktigaste är att jag kan rehabilitera mig så pass att jag kan få känna mig mer smärtfri..

Tjo ho måste sluta för jag sitter just nu på "uppvaknandestadiet" efter ha försovit mig till kl 16...glömde ställa väckaren :)

Ha det så bra

3 kommentarer:

  1. Absolut ska du kombinera allt, fast snöskottning ska vi väl hoppas att du slipper :) Njut nu av ledigheten!

    SvaraRadera
  2. Tänker skotta solgrottor ;-)

    SvaraRadera
  3. Gör allt detta och lite till ngt spännande och oväntat :D

    SvaraRadera