jag

jag

tisdag 23 april 2013

Bo i stuga..

Känns det som..dunkar med vatten och hinkar med vatten att slå i toastolen..hoppas att det fixar sig idag..

Idag är det grått o blött så vad passar bättre än att putsa lite fönster :)

Lite bilder har jag kvar..konstigt va..så många som kom med igår...det som slog mig är att det nästan bara är hundar på bilderna..blir nog ändring på det eller...just nu så sover de inne o verkar inte vilja ut heller..

Tjeggelvas är en stor sjö..

 Rymmaren med stort RRR..Diva 12 år..
Diva vill prova på detta med skoteråkning..föll henne inte riktigt i smaken.
 Slö hundar :) Diva och Rocky..
 Rocky verkar inte må så dåligt..
 Bättre sent än aldrig..fisketävlingen i Seidegava..
 Mågen vann..åtråvärd pokal..vinsten är att få anordna nästa års tävling..
 Visst är jag söt..
 Mamman o alla barnen ville ju också vara med..
 Fast det är inte så konstigt att det är mycket hundar med för de är ju med överallt..

Nu sitter jag och väntar på att kommun "gubbarna " ska komma och koppla in vattnet..vilken glädje när det kommer...

Ha en skön dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar