jag

jag

fredag 26 april 2013

Till slut så...

Plötsligt händer det...att det verkar fungera med värmen..vi höll på till sena sena kvällen,,vi gick o la oss i ett kyligt hem och vaknade i ett...

Fast nu på morgonen fick vi till det åtminstone tills vidare tills min egna rörmokare kommer hem..

Men inte orkar jag gnälla något mer utan ser framemot trevliga saker och är övertygad att allt ska lösa sig..

Kanske att livet har gjort att jag inte försöker räkna ut allt i förväg utan tar det lite som det kommer..vet att det kommer att ordna sig..typ...
Kanske är det bra med en sambo som vill räkna ut...fast jag tror ju att det är han som vinner på min flexibilitet.. ;)

Ville inte stiga upp så här tidigt men men men....måste lufta element..och har en massa på agendan idag...

Men när man hör fåglarna kvittrar och solen skiner inte kan man väl då deppa ihop..

Blev bara tvungen att fota hundarna som verkade må så bra..
Rocky fick vara på lina men det berodde mest på att jag inte orkar vänta på att han snusat klart..


 De har lite energi...måste försöka "varva" ner dem..fast det är skoj med hundar som har lite energi..
Fast Fixa försökte leka med sig själv på en liten snöhög, att det går att få så hög fart på sån liten yta...hon ville inte ner i gräset och bli blöt om fötterna..
Nu hoppas jag att det mesta vänder o vi får lite flyt..fast egentligen så har vi det oförskämt bra..

Ha det riktigt bra o kom ihåg att "fånga helgen"      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar