jag

jag

onsdag 21 augusti 2013

Årets 1 a...

Känslan att få dra på sig Aclimastället, gore tex kläderna och ta hunden, pejlen och bössan är..puust..så härligt..en börda liksom lyfter från mig..

Visst finns mina spöken men de ska jag träna bort..

Att få gå i ett Naturreservat är ju hur trevligt som helst..21 augusti är första dagen då man får släppa ut hundarna lösa..björnen är lovlig..björnpasset skjutit..så jädrans bra det gick..

Fixa i högform..som det kändes idag även jag är i bra form..lite ont i vaden genast men sen avtog smärtan när vi blev varma..annars känns jag stark..

Lite bilder tog jag..





 Ha Det Så Bra

4 kommentarer:

  1. Hej
    Var ett tag sen jag var in och tittade.
    På bilden näst längst ner har du fotat en Doftticka. Om jag nu inte misstar mig. Växer bara på sälj och är i dag väldigt sällsynt. I Ståkke ibland känner man doften långt innan man ser dom.
    Förr i tiden då det fanns mycket av dom där la man dom i klädskåpen för att kläderna skulle ta åt sig doften.
    Med vänlig hälsning/-Anders

    SvaraRadera
  2. Trevligt att jag fotat en doftticka..blåste så mycket att jag kände ingen doft..hur är doften..angenäm??

    SvaraRadera
  3. Ja den doftar gott. Möjligen kanske en doft som mer borde få läggas i högen för historiska godlukter.
    /-Anders

    SvaraRadera
  4. Ok,,ska verkligen kolla upp detta nästa gång jag passerar där..
    /sofie

    SvaraRadera