jag

jag

måndag 26 augusti 2013

Varje år det samma ..eller...

Sitter lite små pömsig så här på eftermiddagen..jobbat 3 nätter en till innan jag blir ledig igen..
Vi lägger schema tills i Januari och jag tänker Januari..

Januari,,ett nytt år,,vad ska hända då,,kan det bli det bästa året jag haft,,kan det vara året då alla mina spöken äntligen lämnar mig,,
Vem vet,,

Fast jag lägger ju inte ner någon tid på det för nu är det ju snart tid för älgjaktsrustning..
Att lägga upp matscheman..kolla så att alla saker fungerar..kläderna tipptopp..

En viss längtan börjar sprida sig inom mig..ska jag vara ärlig så är det första gången på många många år.
Fast å andra sidan vem bryr sig förutom jag...börjar bli lite less på fb..känner att jag mest kör med repriser..samma inlägg igen o igen....allt går väl lite upp och ner..

Tänker ibland..jag är på fb för att jag har ett tråkigt och för lite o göra..
Älskar dock hundsidorna jag är med i..mycket knep o knåp..

Tror att vi ska göra ett dyk ner i frysboxen när älsklingen kommer hem..

Ha det bra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar