jag

jag

onsdag 28 augusti 2013

Snart så..

Är det läge för lite mycket tid i naturen med hunden..jobbat rätt intensivt nu ett tag så jag ser verkligen framemot lite ledighet..
Jag får chansen att hela min kropp och kanske få en normal känsla i den..

Har ju äntligen fått tid hos ortoped och hoppas på att få höra de magiska orden..
-Detta kan vi fixa så du får ett axelsmärtfritt liv resten av den tid du har kvar här på jorden..

Det är vad jag hoppas på iaf..

Idag ska jag i bagarstugan..baka rågsurdegsbröd..o vanligt vitt bröd..
Sen så ska jag presentera mitt bidrag till BRÖDtemat..

Meny

Förrätt
Toast el classico

Huvudrätt
Morfars special

Dessert
Skogens enkla
 Det är vad jag kallar bröd middag iaf..

Nå ja..nu vill jag att ni ska ha det så bra..ska ta lite bilder och visa..

Kom ihåg

Fånga Dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar