jag

jag

tisdag 20 augusti 2013

Sätter .

Ledsen är jag inte förvånad att inte Lisa "pip Lisa" finns kvar..
Hon blev bara 5 år och 1 månad..

De första 2,5 åren i hennes liv så levde hon med mig men då flyttade ifrån varandra jag och Thomas fick jag ju inte behålla henne för det var ju "hans"..

Jag har haft henne i mina tankar sedan den dagen i Mars som hon flyttade..varje dag.
Sen har man fått höra att hon hade ett eländigt liv i hundgård med ytterst lite kontakt med människor så blev jag ju bedrövad...

Denna energi fyllda söta vovve..
Vår sista skidtur tillsammans
Lisa myser med sin syrra Fixa
Hon älskade detta med att dra mig på skidor.
Jag sätter dessa minnen i hjärtat och försöker bara ha dessa tankar och inte alla eländes hörsägnen..

R.I.P  LISA 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar