jag

jag

torsdag 26 september 2013

Är nog nått fel..

På mig..känner en viss lättnad inom mig då luften blir svalare..ställer mig bara och andras..fy så skönt livet är..

Har varit och traskat lite i skogen för att få bukt med min onda rygg och bättre blir det, fast det är ingen nyhet i sig att jag blir bättre av att vara i skogen..börjar längta efter våra sköna promenader på kvällarna med hundarna i ett snötäckt landskap..

Ska ta tag i träningen till veckan också, vi har nu ett tag nöjt oss med det som vi fått i skog och mark. Liksom laddat kroppen.

Men som sagt lite nya bilder har jag om det är något av intresse..fotat med både kameran och mobilen..inga av mina bilder är bearbetad av något slag..mest beroende på att jag inte har något program..

Senhöst


Tror jag utmärker denna höst till min småbjörksvrilhöst..

Gillar de vackra färgerna, den karga, småsvidighets känslan i kinderna..

Om jag hade pengar skulle jag fara antingen Hurtigrutten eller med Polarexpress...
Får väl börja spara..

Fast jag är rätt nöjd med mitt liv önskar egentligen inget stort mest bara att få må bra..

Ha det så bra alla ni där ute..

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du lagt ut! En fröjd för ögat :)

    SvaraRadera
  2. Tack ,,tänker att det kan vara lite skoj för dem som inte tar sig ut i skog och mark..

    SvaraRadera