jag

jag

tisdag 17 september 2013

Mitt fina liv..

Jag fortsätter att visa upp lite bilder för dem som ids kolla..
Tänker rätt mycket just nu..funderar på hur livet har förändrats..
Jag har haft en enorm tur som träffat en underbar kille som Jonas...säger no more..

Sötaste Albin gillade att få äta kexchoklad..
Filip, Albin och Ann hemma på bron.
Albin skulle ju sova när han följde med på älgpass. Somnade gjorde han inte..fick muta honom med en godispåse för att han skulle bli tyst och stilla :)
 Filip följde också med mig en eftermiddag på pass. Fast han snickrade svärd och fick låna min vass kniv..
Jag vet inga jaktbilder men jag tyckte att det var så skoj för Ann som fick skjuta denna ensamma kalv efter ett bra hundjobb..
Fann 2 tomma förpackningar av detta läkemedel i skogen nära Tjappsåive..kan inte undgå att fundera på vem som tömt dessa..
Rockaren våran fick pausa under jakten då en annan hund passerade inte så långt från oss..
Han verkar tycka att det var riktigt skönt att få ligga ner..önskar bara att jag hade haft kameran med mig för att fota denna bild..









Idag är det inte vilken dag som helst utan Jonas födelsedag..
Latheten inom mig gjorde att jag beställt tårtor...vår bästa tårtbagerska Ann kommer att göra 2 stycken..spännande..

Ha det så bra & sköt om er

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, dom är så söt pojkarna :)Du kan vara stolt mormor :)

    SvaraRadera
  2. Det är jag..var rätt slutkörd igår..tar på att vara mormor och sen stjärnkock ;)

    SvaraRadera