jag

jag

torsdag 19 september 2013

Nästan allt...

I mitt liv består av livet med hundarna...vad vore mitt liv utan dem...
Vad vore jag och Jonas utan dem...
Vår yngsta hund Arro har massor av energi..nu när vi jagat så har det inte funnits så mkt tid att sysselsätta honom..vilket märks massor.

Igår tog jag en premiär promenad med dragselen på..han brydde sig inte om selens tryck på honom..han drog inget vilket var meningen också..lite tjorv runt träd men det hör ju till..Fixa fick hänga med som en exemplarisk modell..
Tänkte när jag gick  förbi denna vackra stenmur..vilket jobb de har haft en gång i tiden med att förflytta stenarna dit, inga traktorer med gallerskopor eller andra maskiner,,bara spade, spett, häst och en massa jobb..







 Arro med Fixas gamla sele...
Är rätt nöjd över att jag kan vara så nöjd över så lite..

Ha det så bra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar