jag

jag

måndag 16 september 2013

Nya tider nu..

Funderar lite hit o dit..eftersom jag är en som vill köra med öppna kort så hänger jag inte riktigt med....vill inte heller...sen så är jag alldeles för frikostig att tala om  och bry mig om människor..har inget att dölja inget heller att skryta upp...därför kommer denna blogg i framtiden mest bestå av bilder som jag tar..inte så mkt om mig själv eller mitt liv..

Förmodligen mest om hundar och annat vackert, annorlunda, eller riktigt speciellt..

Jag har varit dålig på att lägga ut bilder har fotat en del när jag funnit något att fota..ska försöka skriva något om det behövs annars får motiven tala för sig själv.

 En annorlunda telefonstolpe, tydligen hade de dragit telefonlinje rakt i skogen utan några stolpar bara i träden. Denna hade tippat en riktigt rolig grej.
En max taggad Fixa i bilen, luktade mumma av något vi körde förbi.
En trött Rocky efter en lång sväng bakom ett vilt.
Ändlöst vackert,,
Dessa enormt vackra tjärnarna, vissa av dom var rena kallkällor, turkosa i färgen.
Denna dag gick vi 13 km i en väldigt krävande terräng. Vi hade här gått i 4 timmar, fikade vid en av de fina tjärnarna i detta område.
Rocky fick en älg till slut,,detta är den första för året har ingen bild på den andra som Jonas sköt för honom (detta ska inte bli en blogg med massa döda djur för er som inte vill se detta). Denna älg hade oflyt,,skulle hoppa över renstängslet fastnade och bröt ryggen..Rocky han brydde sig föga om det han var lika glad för det..




Jag har tankarna på alla ni där ute som inte mår så bra..
Ps..fler bilder kommer..

Ha det så bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar