jag

jag

fredag 20 september 2013

Tänk vad tiden går..

Nyss så var han så liten...vår lilla Arro...

 Vi är så glada att det blev just Arro som vi beslutade att köpa..busig, snäll, go, matglad,,
Så mycket händer runt om i mitt liv med människor jag känner..indirekt så blir man påverkad av olika öden..men något har jag insett denna sista vecka...det finns faktiskt de som kämpar med livet...ingen ekonomi, älgtillgång, rykten ..etc,, har någon som helst betydelse...det är de som jag har i mina tankar...nu ska jag verkligen njuta av den sista veckan i ledighet innan jag återvänder på jobbet...jag är löjligt glad att jag har en sån fin man, fina hundar och ett liv som jag stortrivs i..en dotter som står själv..fina barnbarn som jag i den mån jag hinner försöker umgås med..en måg som sätter familjen högt..
Jag är jävligt glad att jag kan måbra över så små saker...behöver inga stora utsvävningar..

Ha en riktigt bra dag alla ni där ute

1 kommentar:

  1. Du är värt att må bra.Lyckan kommer lyckan går, den man älskar lyckan får.

    SvaraRadera