jag

jag

onsdag 18 september 2013

Tydligen..

Så har jag mer bilder..naturens under kallar jag dem..
Mossa på gamla döda liggande träd tycker jag är rätt fint.
 Lite närmare..
Favorit i repris..gamm stubbe
 En gammal död tall..tänk om trädet hade kunnat tala så mycket den hade att berätta då..
 Vackra röda på fjället..
Närbild på det vackra röda.
Jag tycker att de är så vackra när de är lite deformerade..urkraft..
När jag såg detta for min tanke,,undra om det bor någon där..
Denna tjärn med omgivning är bland det vackraste jag sett..tryck på bilden så blir den stor och man ser det vackra.
Dessa blommor fann jag så här fint blommande vid en vägkant,,vet inte vad det kan vara för blomma men bara det att den är så vackert blommande i mitten på September gör den lite speciell..
För att inte tala om all svamp som jag sett och plockat i höst..denna tog jag för att Maria skulle få art bestämma..björkticka kanske det var,,björk är iaf. rätt..









Tror det blir en härlig prommis i ett småblött landskap idag..
Mona..kör försiktigt
Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar