jag

jag

måndag 14 mars 2011

Bekvämlighet..????

Skulle till samhället och handla och då ville jag ha något annat än kallingar, täckbyxor eller liknande.
Då finns det ju en hel del i min garderob,så det var bara att söka ett plagg som skulle passa.

Jeans...när jag satt på mig dem så känns ju dom på bena...

Helt klar så börjar jag bli bekväm mjukis byxor eller kalsonger är mitt favorit plagg och de känns ju inte att man har på sig..

Tänker...måste börja ha normala byxor oftare så att jag kanske inte upplever att mina ben har hamnat i fängelse...

Tog en skidtur med Lisa och Tajson..Lisa blev dock överladdad hon gick så fort att Tajson hann inte riktigt med och då blir det tjorvigt med linor, skidor och stavar..när jag for tillbaka så släppte jag Tajson lös, då började det flyta bra.

Han var så duktig sprang vid sidan om mig, varje gång Tajson sprang om oss så ökade Lisa.
-Jag ska vara först verkade hon tycka..

Vädret var strålande men det blåste mycket..

2 nätter kvar sen ledig några dagar..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar