jag

jag

torsdag 31 mars 2011

Så livet tar vändningar..

Det bästa med ett livet är att man kan aldrig riktigt veta vart det bär.
Otroligt jobbigt kan det vara men också ge en oanade möjligheter..

Har varit en tung vinter med olika dåliga saker men även bra har funnits med.
Fast jag inte riktigt är på topp så känns det ändå att det går åt rätt håll..

När jag har benat lite i allt, snott på varje sten så kommer jag nog ut som en hel och bättre människa..

Kanske verkar detta lite deppigt och dant men så är det inte..en tid för reflektioner bara..

Tog mig en runda på skidor i afton, undrar vad träningsgurun skulle säga om min uppladdning = kaffe och godis..

Riktigt skönt var det..jag trodde inte att jag skulle behöva valla skidorna något mer men all is har nog tagit bort den för det gick lite trögt där det var snö men nu är de fina igen och står på bron och bara väntar på att får fara iväg..

Ska ladda lite i helgen har planerat att fara på min längsta tur enligt kartan ca 4,5 mil...en tur utan branta isig backar..längtar..

Undrar om jag är skadad..fick iaf ihop 24 mil i Mars månad riktigt bra tycker jag då jag varit sjuk i både förkylning och höft problem..

Ska nu börja med en ny hälso kur som jag läste i  Iform tidningen..
1-2 glas vin per dag har rena hälso effekter.
*håller blodsockret stabilt
*Sänker kolesterolet
*mm. mm.
Undrar om det inte blir roligare att städa oxå :)))

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar