jag

jag

tisdag 29 mars 2011

Vinden har mojnat...

Riktigt skönt ute idag, lite kallt på morgonen -20 men nu är det kanon..

Funderar på att ta mig en lång tur på skidorna,,,vi får se..

Annars så tickar livet på i ett hoppande..men så är det nog för oss alla ibland, livet blir inte alltid som man tänkt sig..

Dagens Positiva "Tajson har börjat gå på sitt onda ben".
För alla ben friska kan han behöva om Filip får som han vill.

Jag och Filip låg och tittade på filmen Sunes sommar nu i helgen.
Där är en scen då Sune åker Rutschkana då sa Filip.
"I sommar ska jag också åka rutschkana så att badbyxorna faller av"
Jag frågade om han skulle ha någon med sig, då sa han
"Tajson"
Igår när Filip var hos mig så kom Tajson i soffan där vi satt och kollade på Skoterfilmen så sa Filip
"min Tajson, jag älskar honom"
Sen satt han och kliade honom ett bra tag han försökte sluta men då "klöste" Tajson honom på armen, på så sätt visade han att han gillade att Filip kliade honom.
Faktiskt så blev jag lite förvånad för Tajson brukar inte vilja att man håller på med honom, vill helst vara själv..

Filip brukar säga att Tajson låter GGRRRRR(morr)

Var och läste i min gamla blogg och fann detta citat.

*Lyssna på din inre röst, finn din väg
             och var sann mot dig själv.
                   Då lever du ditt liv.*

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar