jag

jag

onsdag 2 mars 2011

shopping i Piteå...

Kände att jag har trampat för lite asfalt inte heller sett ett trafikljus på länge...
Då Åsa var ledig en dag tänkte jag att jag kan åka ner till henne..

Dagen bjöd på shopping..gjorde bara fynd...bästa fyndet..skidhanskar.

Har tittat på nya lite tunnare hur länge som helst men varit lite "snål" för de har legat på runt 500:-...fyndlåda på Team Sportia + att jag har små händer..fick dessa skid go hanskar för 150:-...jiiipppiii vad nöjd jag är..

Lite smått och gott nästan allt på Rea..bra rea utom en mössa och väska..

Jag är ju ingen direkt impuls handlare men en väska från Björn Borg föll jag för direkt..(åsa smått chockad)

Idag blir det skidåkning..städ...skidåkning på tv...och lite annat smått och gott..

Ha en bra dag..

2 kommentarer:

  1. Ja du brukar ju atlltid fundera så länge inte som jag handlar direkt. Tack för en trevlig dag./ÅSA

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma...Sofie

    SvaraRadera