jag

jag

onsdag 23 mars 2011

TIME OUT...

Har jag tagit med vissa saker i mitt liv..

Tror att det kan vara nyttigt med en Time out någon gång då och då för det ger en stunds vila, en vila som ibland kan vara skön och ge tankarna en annan bana..

Under den snart vecko långa Time outen så ser jag ett mönster i mitt liv som inte är bra..ett ekkorrhjul som snurrar jämnt och fort och inte ger några sidoförflyttningar som kan ge ny kraft..

För kraft är något som jag behöver inte fysiskkraft utan mentalkraft..den fysiska är ju hur enkel som helst att skaffa värre är den mentala..

Den mentala energinivån är således inte på topp.

Låter kanske väldigt deppigt men det är det inte och jag har mått sämre så det är ingen fara..

Ska ladda lite batterier i helgen till Fjälls :))

Hur som helst så ska ni ha det bra..

1 kommentar:

  1. Det är lätt att fastna i ekorrhjul.. men när man inser att man gjort det är det nog lättare att ta sig ur det! Kram Kram

    SvaraRadera