jag

jag

tisdag 29 mars 2011

Så här kan man göra..

Pratade med Åsa tidigare idag och hon sa ungefär så här..
-Jag var tvungen ut och motionera på min lediga dag..
Undrar vad de som inte motionerar gör på sina lediga dagar???

"STÄDAR" kanske...vad vet jag..tycker att du ska lyfta frågan på fejan..

Förutom att åka skidor till Arvidsjaur så har jag städat lite och bytt gardiner.
Köpte nya på Dollars, ville ha ljust..slut på mörker depp..

Blev nöjd ska bara byta matta men den är hos Ann så det får bli senare.


Nu är det bara liggande ställning som gäller..lägger in några bilder från idag imorgon..

Ha det..

2 kommentarer:

  1. Nä jag tror inte jag ska lägga den frågan på fb jag upplever att dom flesta där inte vill höras tal om motion och att man blir idiotförklarad som man håller på. Vi motionsnördar får hålla oss tillvarandra.Åsa

    SvaraRadera
  2. Helt rätt men man kan väl ge dem lite dåligt samvete eller det är kanske bara såna som jag och du som får dåligt samvete när vi inte har rört på oss...

    SvaraRadera