jag

jag

torsdag 3 mars 2011

VM GULD....

Så bra de gjorde det Kalla & Ingermarsdotter...så roligt att se deras glädje och vilka skidor de verkade ha..
bilden lånat av Expressen

Igår blev det mycket skidåkning..
Började dagen med en tur till Jollejaur med Lisa, hennes första långa tur.
Ifjol så tyckte jag att hon var lite för liten men nu är hon 18 kg muskler och en vilja av stål..RÄDD var jag när jag kom på skoterleden för spåret var stenhårt och lite isigt hunden var i topp..farten blev ganska hög och när man inte åkt tidigare så känner man inte spåret...
Det gick bra tiden troligen den snabbaste jag gjort..

Efter det så städade jag bort lite här hemma
innan skidorna började oj vad duktiga tjejerna var..
Carola kom förbi så det han bli lite surr och kaffe drickande framför tvn..

Thomas var heltaggad så vi for en sväng på aftonen..jag hade kanon skidor..Thomas inte...eller så är det orken...

Idag blir det nog ingen skidåkning för det stormar massor...men himlen är blå och solen skiner redan nu på morgonen..börja spritta i kroppen..

Är så glad och tacksam att jag får ha detta fina väder när jag är ledig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar