jag

jag

fredag 18 mars 2011

Nu är det Fredag på riktigt...

Igår så var det en dag fylld av diverse göromål. Enda abret var att jag kände en pirrning i halsen men som vård personal så ser man bortom den symptomen..

-säkert från skidåkningen, kallluft som jag dragit i mig...
Näää, Filips baciller...kraxat hela natten otroligt ont i kroppen elände...

Kanske var det mina alla nätter i rad som satte ner immunförsvaret..

Jag startade dagen med en tur på skidorna till Jollejaur t.o.r..jag säger bara
-Fy faaan så tungt det gick..förkylning och en kraftig motvind satte ner min fart, tyckte att det gick i myr fart men en titt på klockan visade att vi hade haft en hyfsad fart att jag upplevde "myrfart" beror nog på att det gick så snabbt dit..kanon skidor medvind och en Lisa på hugget.

Sen blev det Arvidsjaur för hela slanten, träff på facket, APTmöte på jobbet och avslutning möte med Naturskyddsföreningen..

Det blev riktig kväll innan jag var hemma..

Just nu så snöar det lite grått och trist..

Hoppas att ni har det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar