jag

jag

tisdag 8 mars 2011

Slagen hjälte..

Filip ville verkligen ut och köra skoter..ringde själv till Thomas och frågade om vi fick låna skotern.
Lyckan var stor när vi for iväg.

Jag har ju inte riktigt bra i min tumme men det gick hyfsat att köra MEN vi hann bara ca 500 meter så somnade Filip..
Så lång var den lyckan..

Jag bar in honom och tog av honom lite kläder men han sov vidare..
Vi hade en aktiv dag med bollspel..som Filip vann (naturligtvis)..bakning..mitt morotsbröd..matlagning..köttsoppa..

Till Lunch så ville han ha makaroner så det blev makaroner, köttbullar och rivna morötter..han åt som en hel karl..

Idag så blir det lite skidåkning och annat små joks..
Gruvar mig för att gå på jobbet igen, har varit ledig länge och har många skift framför mig..känner att det är tur att jag bara har 1 gång med många nätter..

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar