jag

jag

fredag 3 maj 2013

2a gången gillt...

Hade först tid 10.00 den 2/5, sen så ringde en kille från "hälsocentralen" och ville boka om till 14,00..

Jag var där ca 13,30 (tidig jag vet)..gick o skulle betala in mig och då fanns jag inte med på någon lista...hmmm...

Gick till Tidsbeställningen,,i mina journaler så fanns det en notering på att något hade skett men inte riktigt vad, jag stod som ombokningsbar..

Nåja,,nu har jag en ny tid kl 10,00 (hoppas) jag hos en annan läkare...struntar i vilken läkare jag får bara jag får hjälp med axeln...fortsättning följer...

Annars så händer det inte så mycket..jooo..förresten,,jag börjar om att jobba i kväll efter 3veckors ledighet......

Å så väntar jag (vi)...tills på Torsdag.......

Försöker hitta några vettiga utemöbler...längtar tills vi kan börja göra riktigt klart vi poolen...blir nog skönt med en pool när det blir varmt..tänk vad Anns pojkar ska gilla det...

Blir nog att vara hem i kring en hel del i sommar så då passar det ju utmärkt med att ha poolen(badtunnan) redo för badning..


Nä, nu ska jag göra mig klar för läkarbesök nr 2..

Ha det så bra 

2 kommentarer:

  1. Vad knasigt att din tid försvann...

    SvaraRadera
  2. De hade lagt in i journalen att det var bytt men inte ändrat någon annanstans,,,slarv,,,det oroade sig till slut iaf,.
    Sofie

    SvaraRadera