jag

jag

måndag 20 maj 2013

Häriga/jobbiga helg :)

Att ha Arro våra liv innebär att det blir mycket mindre av allt annat än passa på honom...
Nå ja..det är som man gör det..

Vi har varit till Bergnäs o städat lite, sprungit eter Arro lite..o söndag blev vikt för vedjobb här hemma..jag stod för markservicen och skötte Arro..busfrö..

Lite bilder lyckades jag skrapa ihop.
 Sjön nedanför stugan på sydsidan Varras var i stort sett öppen hela, massor av fåglar skrek och förde ett "oväsen"
 Arros 1 möte med vattnet
 Jag tänker lite "vandrande Varg" eller "den ensamme vandraren"
 Isen möter vattnet och håller på att förlora kriget
 Arro tyckte att det var spännande att se när små vågor slog mot isen
 Britt o Fredrik bjöd på middag,,Bergnäsöring stekt på salt/rosepeppar bädd, gott
 En ensam svan flöt i från oss när vi kom ner till tjärnen
 Roligt med vatten..som alla andra barn :)
 Tänk att jag har inte sett varken Melodifinalen och hockeyfinalen..
Å vet ni lika glad är jag för det..slog över på Melllon o då var det Greklands bidrag..
Jaha..är det så här det är och så bytte jag kanal..

Jag är förundrad nästan varje dag att jag fått det så bra, en konstig känsla..en känsla som jag inte gråter över att känna..
 Min tur nu :)

Nu väntar 2 nätters jobb sen går jag på ledigvecka..hoppas att jag får något gjort då..

Ha det så bra & fånga dagen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar