jag

jag

onsdag 22 maj 2013

Livet är..

Rätt skapligt just nu..Arro är så snäll o fin, lite busig ibland men en kille med rätta energin..
 Fast energin kan väl bli lite väl påtalad ibland :)
Det gäller bara att inte ligga på latsidan..fast idag tänkte jag om jag får sova till kl 9så får jag vara glad,,vaknade just efter 11 o tänkte VART ÄR HAN..
Jo, han sov :) vilken kille.

Nu har jag ledigvecka och Jonas har semester till veckan,,jiiipppii..nu ska vi försöka göra bort lite innan han ska operera sig den 11 Juni..

Vi har lite både i Bergnäs o här hemma att göra..

Men först så ska jag ha  Middag med mina 
"Halv 8 hos mig vänner" lite spännande mat tänkte jag bjuda dem på..hoppas jag..
Trevlig blir det iaf :)Lite Arro bilder..




                             

Kopierar bilder från Facebook därför blir det så här,ha ha ha..orkar inte grubbla heller..

Ha en skön dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar