jag

jag

söndag 5 maj 2013

Lätt..

Eller bara flöde...vågensrörelse...

Jag köpte ju nya löparskor i veckan och jag måste såga..DE PASSAR MIG..inget skavsår, inget ont under fötterna..nu har jag ju inte sprungit så långt ännu,,vi har startat på 4 km men ändå..känns riktigt skönt..

Vi ska springa samma sträcka 1 vecka sen öka 10 % varje vecka..

Fast vi vill ju ligga på en 5-6 km varje gång..

Sen så går det bra att jobba o jag sover bra på dagarna..ja,,inte att klaga då..

Kanske är det för att jag har mindre ont i axeln som gör att allt plötsligt börjar gå lite lättare..vem vet..o jag bryr mig inte riktigt heller..för om det känd att man har flyt är det bara att surfa vidare..

Ps..Livet måste inte vara perfekt för att vara underbart..

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar