jag

jag

onsdag 15 maj 2013

Fick sovmorgon..

Å, det var riktigt härligt. Vaknade vid halv 9 tiden o Arro sov, väckte honom när jag steg upp vid 9..

Han är en riktigt härlig valp som är trygg i sig själv, är uppfödd på en kennel som haft dem inne i köket. Han är inte brydd över några köksliga ljud..

Vi går små skogspromenader och vi finner en del fina saker att fota..
 Känns som det var nyss som jag åkte skidor över sjön
 Vacker ticka, vet inte vad det är för en

 Jag å mina stubbar
 Rött lyser upp så fint, jag vet inte vad det är för (kanske) lav
 Kompisar,,just nu..oj oj vad Albin ska få gråta av de vassa tänderna som Arro har
 "mys" eller ??
 Puss på dig

Nu väntar jobb 2 nätter sen så är jag ledig igen..så jag älskar mitt jobb just nu.

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar