jag

jag

lördag 4 maj 2013

Det ljusnar..

Åt alla håll och jag har en positiv tankebana,,,

Varför ska jag inte ha det..
*Vatten i ledningen
*Vatten i husets värmesystem
*Löparrunda i ny skorna gick bra
*Hundarna mårbra
*
*
*

Ja listan kan göras lång...Axeln..ja, ja, var ju till slut till läkaren...en ordentlig undersökning gjordes. Hon kollade nacke skuldra, ja, allt som finns i anslutning till nerven som är ond i armen..

Jag hade en enorm tur att en staffetläkare som är ortoped var i tjänst så jag fick en andra undersökning...

En cortison spruta i slemsäcken i ledkapseln,,samt en röntgenremiss...

Faktiskt så är rörligheten bättre redan idag..nervvärken kommer från något annat..

Nu ska jag stöka lite här hemma innan jobb igen..

Ha en skön dag alla.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar