jag

jag

måndag 25 mars 2013

Barnsjukdommar ...

Eller..min pappa brukar då säga det...

Har haft ont i halsen och värk hela helgen i natt så bröt det ut...Frossa så jag hackade tänder..sen så svettades jag så mycket att jag fick för mig att jag var i en bastu...

Jag gick och la mig vid halv 8 tiden helt utpumpad...har tryckt diverse tabletter bästa var alvedon som tog ner febern....fick ett svett il när jag suttit uppe en stund...jag tänkte jag tempar mig väl...brukar dock aldrig vara någon värst feber..idag stod den på 37,9..och det är feber för mig...

Är det influensan ???? jag är inget snuvig bara lite ont i halsen och massor av värk...

Eller är det kroppen som tycker att jag inte vilat mig nog mycket...har haft detta i kroppen ett par dagar kanske någon vecka...

Nå,,jag får väl en chans att vila upp mig...

Ha det så bra..

2 kommentarer: