jag

jag

lördag 23 mars 2013

En dag sen..

Varje dag känns det som...jag gillar att sitta ner och skriva på morgonen..en slags summering över dagen som varit...

Har haft en ner tid ett tag men börjar ändå känna en viss ljusning...

Tog mig en skidtur mot Braj igår...kollade dagen före upp spåret och visst det var jädrans fint...

Blir faktiskt väldigt less den ständigt närvarande blåsten..När ja for mot Braj skaitade jag på och kände mig som en skidåkare i klass men förstås så fick jag motvind tillbaka och jag var mer en knäckt ..gått i väggen.. skidåkare :)

Så farligt var det inte men det rinner så mycket ur ögonen..

Några bilder har jag tagit igår....med mobilen..

 Himlen var inte blå och vacker utan stålgrå och vild.
Jag hade bara Fixa för Rocky är på semester i helgen med husse..kanske behöver de vila upp sig :)
Jag la mig för att vila ryggen lite innan jag for på jobbet...kompisar,,Fixa o Diva.
For ner lite tidigare innan jag åkte på jobbet då hann jag se denna bus ALBIN..
Han spexade lite..alla grimaser hann jag inte med att fota..
En riktig mammagris är vad han är..
















Tror att jag ska skynda mig ut så jag hinner en sväng på skidorna..

Ha en skön helg..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar