jag

jag

måndag 4 mars 2013

Ett tag sen..

På vägen hem från jobbet fick tanken på hur länge det var sedan någon sa till mig..
-Du är klämmig du Fia...
Plötsligt var Kennehts mening i mitt huvud och jag började tänka på honom, är övertygad om att om han ännu varit i livet så hade han kommit och druckit kaffe hos mig nu vid 13 tiden..

Mycket mycket onödigt att han skulle ryckas bort så fort...

Idag är det en sån dag då jag saknar honom, kanske finns han nära mig just idag..
 Kenneth är han som står o rör om köttet


Vallar skidor, skriver här och bakar samtidigt...kvinnor kan :)

Ha en bra dag..

3 kommentarer:

  1. Kvinnor kan, ja de bevisar du med råge.

    SvaraRadera
  2. Kan komma på mig själv tänka på Kenneth och det jag främst tänker på då är hans smittsamma skratt.. Det smittar även även i minnet! //Dottern

    SvaraRadera