jag

jag

fredag 15 mars 2013

Skönt att se hur..

Andra har det ibland och då tänker jag på när man är en "hundfamilj" som det vi är..

Och då är det skönt att se bilder på fb från hundsidorna...många bilder är tagna inomhus...

De har inte nyaste modernaste hemmet,,vissa har det men inte alla..
Många bor på landet som vi har många hundar som vi...

Det är väldigt skönt att se, att komma ner på jorden,,är det så viktigt att ha topp hemma nyaste av allt..

Näää...det är inte det som gör min dag iaf...

Eftersom jag ju tänker anamma den nya trenden Downshifting...så kanse man får prioritera om...

Allt är ju inget om man inte MÅR BRA...

Faktiskt så känns det lite bättre i min rygg igår o nu på morgonen..
'Eller "natt"..

Fick ett il igår...gjorde 2 bröd som fått jäsa i kylen över natten..därför ringer väckaren på 04,30 idag för att jag ska hinna grädda dem innan vi far på jobbet..

Premiär bakat i mina brödkorgar...

Vi går mot helg och ledigt...

Ha det så bra.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar