jag

jag

fredag 22 mars 2013

Igår..

Så testade jag att fara ett nytt "spår" med hundarna..

For mitt vanliga spår ca 3 km sen vek vi av mot Sandviken..det fanns ett väl uppkört spår..

Gissa om det gav en injektion till hundarna,,jag hade både Fixa och Rocky...

Kan lätt säga att det gick undan..Fixa försökte stanna när jag sa till men Rocky han lyssnade inte alls..

Fick ta tag i den stumma delen på draglinan och mer stod och tolkade...

Hann tänka undrar hur det ser ut över järnvägen??? Såg mig själv mer som flyga över..men det gick fint..

De gick på bra hela vägen runt, så bra att jag fick en "vilo"motionstur..
Jag brukar inte fara med 2 hundar bara så där...

Fast fungerar det så här när jag ska ta min långtur i vår så är jag nöjd...

En enda ledigdag innan helg jobb är för lite..jag hör jobbet i huvudet än och snart ska jag dit igen...

Jag tror att allt ska bli bra igen när jag börjar om på natten igen...

Ps..funderar allvarligt på en semester resa....

Ni ska ha det så bra

2 kommentarer: