jag

jag

torsdag 21 mars 2013

Min blogg...

Och då skriver jag vad jag vill..eller...

Jag är otroligt trött och hängig just nu..vet inte riktigt vad som står på..det värsta är att jag känner liknande känsla som när jag gick i väggen för flera flera år sedan...

Kanske jag har något i kroppen,,kanske är det värk i axel och ländrygg som orsakar det...

Vet inte..försöker att finna lösningen..

Är bestört över hur Skogsbolagschefer handlar,,just nu är ju skyddsjakten på älgko ri Västerbotten..lämna foster..har det varit ett rovdjur som tagit kon så hade den dräpt kon förmodligen ätit upp kalven först...

Sen så avverkar de ofta skyddsvärdskog och unika miljöer försvinner för all framtid...

Sen så kommer det ett pressmeddelande..

OJ..vi gjorde fel...

Har sett det med avverkningar som gjorts i gammal skog..nu torde det väl ske när det gäller skyddsjakten..

Detta med skyddsjakt sprider sig säkert och snart är det korna vid Malmesjaur som står på tur..För SS är inte ett dugg bättre..

Skogen är ju snart ett minne blott och då menar jag SKOG inga plantage som finns i överflöd...

Plantagen ger för älgarna ett lättsamt sätt vintemat...
Är det älgarnas fel eller skogsbolagen som snart bara har hyggen kvar..??

Ibland så får jag lite "il"....känner missnöje....

Är lite deppad att det jag så ville att ha en valp inte blev nu...ville så gärna börja med en liten en...
Visst det finns massor av valpar ute nu till salu..men jag är ju lite speciell...hade ställt in mig på en valp av denna tik..

Vad ska jag då göra i vår/sommar?

Ha det så bra

2 kommentarer:

  1. Åh, det hörs att du inte är på topp. Och det är klart du får ventilera det på DIN blogg, den är som sagt din. Jobbigt att hamna i missnöjets mood, men ibland händer det ju bara utan anledning. Fast du har ju dessutom anledningar. Tror det är bra att få det ur sig (även om jag själv inte är bra på det). Ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det blir nog bättre ska ni se...

    SvaraRadera