jag

jag

tisdag 12 mars 2013

Less !!!

Igår hade jag en riktigt deppdag...Ryggen gjorde sig påmind hela dagen..
Axeln oxå men den är ju värst då jag ska vara still...

Väntar o väntar på att få börja om på natten så att jag hinner återhämta mig..några dagars ledigt mellan jobbpassen...

Igår så tog jag en skidtur med hundarna...vi for i vanlig ordning mil slingan..

Roligt att åka med 2, längtar ännu mer tills jag blir ledig....

Har sökt ledigt 5 nätter..blir då ledig hela 3 veckor..jag stavar till SKÖÖÖNT..
Stavningskontrollen godtog inte skönt stavningen :)

Tog en bild av mina fina skidkompisar..
Ha nu en riktigt bra dag

 

2 kommentarer:

  1. Aj, låter inte skoj att ha ont. Hoppas du får ledigt så du får en ordentlig återhämtning och njuta av vårvintern.

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag också :) Ska ju till farbror doktorn få se vad han säger..blir nog bättre..

    SvaraRadera