jag

jag

tisdag 22 februari 2011

Damp????

Den diagnosen tror jag att jag vill ge mina "små flickor"..


Hade tänkt att vi skulle åka lite skidor med dem Men lite kom emellan.
Thomas ska fara och hjälpa en i nöd..traktorn har strejkat...

Idag så har jag varit ute i det kanon fina vädret..
Blå himmel & sol

For en skidtur med Boss..lånat bild från Anns blogg

visste inte riktig hur han skulle springa så jag vände vid min markering för 7 km...trillade på hyfsat på tillbaka vägen gjorde han.
För man vet aldrig hur de beter sig när man vänder och far tillbaka en del slutar helt att jobba, därför körde jag inte min 9 km sväng.
Det är kärvt i spåret -25 hade vi igår kväll idag när jag for ut visade det
-15..

Har varit ner till Arvidsjaur och handlat.
Filip ville följa med till..undrar varför???

Dyrt med barnbarn..

Avnjutit middag..Dr.House ikväll..

Ha det så bra och sköt om er..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar