jag

jag

fredag 18 februari 2011

Vallan fungerade...

Inte lätt att åka när det är - 25 på tempen men jag var tvungen att testa..
Jag hade glid...skulle ha varit bättre om det inte varit så mycket snö i spåret.

Tänkte när jag började..
-jag åker 5 km
När jag kom dit hade hundspannet kört så spåret blev hårdare och då gick det lättare..

Vid 4 km så vände jag för fötterna började bli kalla och det tar en stund tillbaka in i värmen.

Tycker att det syns att det är kallt.
Undra hur kallt??

Lite rimmad!!!



Mest rimmad...
Vid hemkomsten..

Den enda som ville följa mig ut..
Lisa

Det blev 8 km iaf..och det är jag nöjd med..svettig som bara den var jag också, hade tagit på mig ett lager extra och mina tjocka fjällräven täckbyxor samt den vindtäta gröna jackan jag har. Som ni ser så hade jag "2 mössor" vilket var bra..kunde ha varit något tjockare.
Enda gången det var kallt var i nerförs backarna för då gick det ganska fort.

Fast idag visar termometern "bara" -18 men för det finns ett stort MEN..
Det blåser...

Laddar för jobb i helgen..vårt nya schema börjar vi med till veckan..
Börjar med 5 dagar ledig..jobb helg...ledig 9, nästan som att vara vikarie igen..

Ska nog gå bra är jag både övertygad om och inställd på..

Ha det så bra...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar