jag

jag

tisdag 1 februari 2011

Fick besök...

               Av Ann och Filip igår när jag just hade vaknat, mitt på dagen..

Filip ville åka skidor....

Visst blev det så



När sen Ann skulle fara hem kom krokodiltårarna hos Filip..ville stanna...

Vad gör Mormor jo ordnar så att det går..vi for ner till Arvidsjaur och handlade, hälsade på hos PerArne och Ethel gjorde vi oxå.

Fast Filip ville helst på Dollars..godis och dricka..men så fann han en elgitarr och den skulle ha bara ha..han fick välja godis/dricka eller Gitarren.

Han tog gitarren..:) (öronproppar finns att hämta hos mig)

Igår blev det ingen träning alls så idag var jag taggad..2x9 km, först Fixa sen Lisa..
När jag åkte första svängen så var det segt första 7 km sen lossnade det, tryckte 2 mackor och sen bar det iväg igen..gick riktig kanon..

Nu ska vi med skotern till Älvsbyn för rep...Thomas har ju stött ihop med ett träd för ett tag sedan och nu ska den repas..lite dumt att det inte går att lämna in den på Arctic här i Arvidsjaur men de har tydligen inget avtal med Länsförsäkringar...

Ha det så bra..

2 kommentarer:

  1. Det lät lite gulligt att han har stött ihop med ett träd, men det var kanske inte så roligt som det låter./Åsa

    SvaraRadera
  2. Tycker att det var för "stort" att säga att han kvaddade..för det var mycket otur..men dagens nya skotrar är ju byggd för att få skador på huven..A-armarna sitter ju på ett utsatt ställe./Sofie

    SvaraRadera