jag

jag

lördag 5 februari 2011

Skidspår????

Trampat ihop lite av lös snön...evigt arbete..längtar till varmare väder...inte sommar men ändå..

Så här såg det ut när jag kom körandes efter spåret..

Så söt..


Idag så tog vi en tripp till Arvidsjaur..Thomas såg på hockey..Lucas spelade.
Jag fördrev lite av tiden på affärer...inget shopping...
Vi for ner för att handla lite på ICA..Souvas skav till ett kanon pris..Lax oxå..

När jag kom hem så satte jag mig på motions cykeln...20 km blev det, lät bara bena pumpa på i ett lagomt tempo..

Thomas så inte så :) ut när jag sa vad vi skulle äta till middag..
Pasta med Laxsås (färsk lax,gul&röd lök, creme fr, grädde, salt/peppar)
Smaskens..bästa snabbt och enkelt..(Thomas blev gladare när han smakat)
Vitt vin till...

Redo för soffan..

CARPE DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar