jag

jag

måndag 7 februari 2011

Mulet och grått..

En egentligen vanlig inte så kall dag i Februari..
Det snöar iaf. inte så jag kunde sladda spåret för det var VÄLDIGT mjukt och tung åkt..

For och åkte mina 9 km med Lisa, hon hade en aning överskotts energi igår..anföll mig flera gånger för bus höll uppsikt på vad som hände på tv´n altert vid varje bild av ett rörligt djur..

Så jobbigt att kolla på tv när hon är så där.
Just nu ligger hon och vilar på mina fötter..mys hund..

Annars så har jag jobbat bort lite här hemma..bland annat dammsuget och torkat golven, kokat lingonsylt efter det att jag fått inspiration av mitt besök hos Carola..

Trevlig att fara och bara hälsa på hos någon, jag är så dålig på det..

Ska lägga mig och vila lite för middagen är lätt idag..
Små palt och stekt fläsk och älgskav...lingonsylt till det..mmmmm

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar