jag

jag

torsdag 24 februari 2011

Finns inget dåligt skidväder!!!!

Nog finns det det men jag orkar inte bry mig allt för mycket om vädret speciellt graderna.
Om jag skulle ha åkt med bara tanke på kylan så hade det inte blivit mycket åkande..

Vill inte skryta men igår var jag väldigt aktiv(adhd/damp), bakade städade,putsade fönster, bytte gardiner, lagade mat och åkte 2 svängar på skidor..18 km..
Det var tunga kilometrar för det var kärvt..trodde faktiskt att jag skulle ha träningsvärk och vara styv och trött i kroppen idag  MEN jag är superpigg...

Jag trodde aldrig att jag skulle bli glad över att se en molnskärm i söder men det blev jag igår.
Molnskärm=mindre kallt..

Att ha som vi haft i månader nästan -25--35 varje morgon tär...

Om ni klickar på bilden ser ni också molnen just över träden.
Fixa poserar motvilligt.

Idag är det shopping..Rea på Intersport..jag fick ett sms från intersport där det stod att det var rea idag....undrar jag kanske handlat för mycket när man börjar få sms...:))

Ha en bra dag..

1 kommentar: