jag

jag

fredag 11 februari 2011

Semmeltjuven...

Har varit framme..tyckte att jag varit så duktig när jag på morgonen hade bakat semlor..flera år sedan jag gjorde det sist..

Gjorde semmellängder ist. för små runda och det blev 4 st..
Hade lagt dem på köksbänken för att kallna..

Jag och Lisa for en 9 km skait sväng..halvtungt före, värmde inte heller upp ordentligt.
När jag kom hem släppte jag in Lisa i huset och gick för att hämta posten, for även till mamma och snabb läste tidningen..

När jag kom hem hade hon tagit 2 längder orkade nog inte allt för 1 dm var kvar på golvet..
"Semmeltjuven"

Riktigt på hugget..vilat några dagar..for en sväng till med Fixa..dessa 9 km upplevde jag gick lättare..värmde upp bättre..fick igång flåset..syre satte musklerna bättre..

Nu väntar middag..får mat gäster..
-mamma finns det mat åt oss???
Frysen är ju full så det är bara att komma..

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar