jag

jag

torsdag 17 februari 2011

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Ja så heter det ju...vi har ett otroligt vackert väder men kallt..-25..

Sitter just nu och intar mitt "morgon" kaffe..och klockan är 11,00!!!
Ja, jag vet mitt på dagen..det otroliga är att jag sovit över 12 timmar utan att vara sjuk....måste ha behövt det, någon annan förklaring vet jag inte för jag är inte en sån som kan liga och dra sig..när jag vaknar så stiger jag upp.

Var på samhället och handlade lite fick tid att fördriva innan jag kunde hämta Thomas vart ställde jag stegen...så klart!!

Vad kunde jag hitta där tro???

Jag har fått ett presentkort där bara för att jag är snäll
..tänka sig
detta blev det Lager 2
Är så less mina billiga lager 2 tröjor som "fastnar" i jackan för de har blivit så noppiga.

När jag ändå var där ((sällan jag är dit))
så följde detta med hem oxå
Swix akryl-sickling 4 mm.

Men framför allt kanske detta förändrar mitt just nu inneliv till ett uteliv.

går ner till -32..

Ska iaf..prova idag har jag tänkt..

Ha det så bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar