jag

jag

torsdag 31 januari 2013

Det är tufft..

Att vara mormor ibland,,men också väldigt roligt... jobba för fullt och sen vara en timme på Rymmarstadion känns :)

Jag börjar väl bli gammal...Han kunde väl ha rivit sönder skidorna förra veckan då hade jag ju haft en given present,,men de gick ju sönder dagen efter :)

Filip ringde på Måndagen och samtalet blev ungefär så här..

-Hej! Det är Filip
-Hej, svarade jag
-Vet du vad som hänt !!
-Nä, sa jag
-JO, mina skidor har gått sönder, sa Filip med drama i sitt uttalande..
-Du måste köpa nya åt mig...sa Filip med ganska bestämd ton...

Samtalet fortskred en stund men andemeningen med samtalet var ju glasklart...

Ja, vad har jag för val...klart att han fick nya fina skidor..

Och de gick väldigt lätt för han gled som värsta Norskan...

Tror faktiskt att han somnar nöjd ikväll,,jag också för den delen..

Ha det bra och ta vara på dagen som den vore den sista..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar