jag

jag

onsdag 9 januari 2013

Min dag..

Igår, känns det som..

Besök hos frissan,,sen ett besök hos sjukgymnasten...

Skönt att bli ompysslad lite...fast hos sjkg...så är det väl lite blandat, gör så innihelvetses ont också...ska försöka få Jonas att hjälpa mig att öppna upp i axelleden och övertöja musklerna..

Lite går det framåt för jag kunde ligga och läsa en stund utan att det gjorde ont..men det kommer nog att ta ett tag innan det blir helt bra tror jag..

Men jag har nog världens bästa sjukgymnast tror jag..

Åsså blev jag ju fin i håret,,,tror jag har världens bästa Frisör också..

Funderar på att göra vackra naglar när jag börjar på natten,,,göra riktigt vackra naglar..med motiv eller något...

Idag så ska jag baka surdegsbröd åt oss själva och potatisbröd till Filip..Gardiner ska upp, spåret ska sladdas och poolen eldas..

Så min morgon tid vid datorn blir inte så lång idag..

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar