jag

jag

onsdag 2 januari 2013

Skön Nyårshelg..

Vi hade lite matgäster här, Ann o hennes familj, Mona & Amanda o Mamma och pappa..

Vi hjälpte åt med maten och det var riktigt skönt när man inte hade helt allt på det klara vad vi skulle äta..

Förrätt..kantarell och championsoppa med lite surdegsbröd.
Varmrätt..älgköttgryta med svamp o löi i en gräddsås, potatisgratäng och sallad
Desserten..stod Ann för,,en smarrig god tårta..

Vi åt och tog oss något vinglas sen så blev det bad ibadtunnan i några timmar..

Ville bara visa att ljuset i tunnan ändrar färg.. :)



 Idag på min lediga dag så blev det ju lite bakning, gjorde några typ av frallor som är så fina att ha i frysen :)
Under tiden så började jag mitt projekt valla skidor till mig och Jonas..
Sen så skickade Jonas sms till mig och ville att jag skulle sladda spåret så att vi kunde åka ikväll när han kom hem och inte var jag sen att anamma den uppmaningen..

Men jag började min dag med ett besök hos min sjukgymnast..och det kändes vill jag lova..men det ska väl bli bättre får jag hoppas..

Nu ska jag förbereda maten lite så vi kan äta när vi kommer från vår skidtur..

Ha det så bra  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar