jag

jag

tisdag 8 januari 2013

Leker :)

Gillar verkligen detta med att fota..önskar ofta att jag hade riktigare grejer..
Min lilla kamera tar fina bilder bara den vill vara med..mobilen har tagit hyfsade bilder men vet inte det har blivit sämre...

Dessa bilder har jag mixtrat lite med och det var ju riktigt skoj..

Rönnberget, visst var det soligt och fint men inte riktigt dessa färger,,roligt att leka lite, kvallan är inte den bästa..tog dessa när jag for på jobbet. Hann passera de finaste ställena innan jag bromsade in..
 Lite mystik...blev en bättre bild när jag mörkade ner den och gjorde lite annat
 Putsade upp linsen för att se om det blev något bättre, nja marginellt i så fall..men skoj att mixtra :)
 Nu väntar huset på att få en uppfräschning... som att det skulle behövas :)

Ha det så bra..

2 kommentarer:

  1. Ja du... Ser att du har nu ordentligt och grundligt lekt med färgerna :D

    SvaraRadera
  2. Eller hur,,riktigt skoj faktiskt..

    SvaraRadera