jag

jag

torsdag 17 januari 2013

Idag -27..igår -12..

Lätt att räkna ut vad jag föredrar...jag hoppas på lite mildare väder framöver i veckan...vill kunna vara ute..

Igår tog jag en skön härlig promenad på ca 4 km med mina löptikar Diva och Fixa..

Det har bildats massor av vakar sedan i Lördags på sjöarna som jag har färdas efter..Det blev slut batteri i kameran så jag fick fota några bilder med mobilen och denna bild var en av dem.
 Solen var på väg upp när jag startade min promenad.
 Varför stannar vi verkar Fixa och Diva tycka..

 Fixa verkade vilja fara dit bort..något fanns det där som fångade hennes uppmärksamhet..
 Det här blev den andra bilden med mobilen..jag vek av den vanliga spåret och "plumsade" lite efter detta spåret..höll ändå rätt bra..
 Skönt att hinna ut på en promenad innan man far på jobbet..

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar